Politica de retur
SC TOP 68 SRL – În calitate de importator și distribuitor SCARPA în România
Timișoara, P.L. Bd. Revoluției 1989 nr.4, Magazin Scarpa
Condiții de returnare produse nefolosite (noi) în temeiul termenilor legali:
Produsul trebuie să fie nefolosit (nou) în aceeași stare în care l-ați recepționat. Cutia produsului trebuie să fie în aceeași stare și trebuie împachetată corespunzător. A nu se lipi bandă adezivă sau documente de transport direct pe suprafață cutiei care trebuie protejată
cu o pungă, cutie sau hârtie, carton ș.a.m.d). În caz contrar ne rezevam dreptul de a vă factura și încasa valoarea daunelor produsului (cutie) descoperite la recepție. În cazul în care ne trimiteți un produs deja folosit, îl vom încadra în alte condiții de returnare.
Termenul legal de returnare produse noi – 30 zile calendaristice
Transportul – către societatea noastră se onorează prin Fun Courier. Prima returnare de produs este gratuită iar următoarele vor fi suportate de dumneavoastră. În cazul schimbului de produse, cheltuielile de transport vor fi suportate de dv. Adresa de livrare este cea indicată în partea de sus a paginii.
Restituirea valorică a produsului returnat – se onorează în urma recepției produsului după întocmirea facturii de retur. Valoarea se restituie prin Ordin de plată bancar în contul indicat de către dvs. Transmiterea datelor contului se face prin email la următoarele adrese: scarpatop@gmail.com, office@scarpa.ro
Termenul de restituire pt valoarea produsului returnat este de 15 zile lucrătoare de la dată recepționării.
Pentru alte informații decât cele enumerate mai sus, vă rugăm să ne contactați:
Email: office@scarpa.ro
Tel. mobil: +40728827299
Garanție și condițiile de returnare
pentru produse defecte
– GARANȚIA PRODUSELOR DE ÎNCĂLȚĂMINTE SCARPA ESTE DE 2 ANI!
– GARANȚIA PRODUSELOR SCARPA SE ACORDĂ PT DEFECTE TEHNICE DE CALITATE ȘI CONFORMITATE
– NU SE ACORDĂ GARANȚIE PRODUSELOR CU UZURĂ EXCESIVĂ SAU PRODUSELOR LA CARE SE CONSTATĂ CĂ NU AU FOST ÎNTREȚINUTE, ÎNGRIJITE SAU PURTATE CORESPUNZĂTOR, CHIAR DACĂ SE AFLĂ ÎN PERIOADA DE GARANȚIE.
– PT A BENEFICIA DE GARANȚIE, TREBUIE SĂ FACEȚI DOVADĂ ACHIZIȚIONĂRII PRODUSULUI PRIN DOCUMENTE FISCALE ( BON FISCAL, FACTURĂ) .
MODUL DE RETURNARE ȘI REZOLVARE A PRODUSELOR DEFECTE
TRIMITEȚI ÎNCĂLȚĂMINTEA PRIN FAN COURIER LA URMĂTOAREA ADRESĂ:
SC TOP 68 SRL, TIMIȘOARA ,BD REVOLUȚIEI 1989 NR 4, MAGAZIN SCARPA, TEL MOBIL: 0728827299
– PLATA PT SERVICIILE DE TRANSPORT A PRODUSELOR DEFECTE NE APARȚIN.
– PT A BENEFICIA DE GARANȚIE, TREBUIE SĂ FACEȚI DOVADA ACHIZIȚIONĂRII PRODUSULUI PRIN DOCUMENTE FISCALE (BON FISCAL, FACTURĂ)CARE TREBUIESC ATAȘATE COLETULUI.
– ÎNCĂLȚĂMINTEA TREBUIE CURĂȚATĂ ȘI USCATĂ ÎNAINTE DE EXPEDIERE. NU PRIMIM PRODUSE MURDARE! LE VOM RETURNA ȘI VEȚI SUPORTA CHELTUIELILE DE TRANSPORT.
– AVEȚI OBLIGAȚIA SĂ VĂ MENȚIONAȚI DATELE DE CONTACT (NUME, NR DE TELEFON,ADRESĂ PT EXPEDIERE) PRECUM ȘI DESCRIEREA DEFECTULUI CONSTATAT CARE POATE FI TRANSMIS PRIN EMAIL SAU FIZIC SCRIS PE FOAIE.
PRODUSUL ÎN CAUZĂ VA AJUNGE LA PRODUCĂTOR PT CONSTATAREA DEFECTULUI ȘI REZOLVAREA SITUAȚIEI DVS. ÎN TERMENUL LEGAL DE 15 ZILE.
ÎN FUNCȚIE DE CONSTATARE, PRODUSUL DVS. VA FI REPARAT SAU ÎNLOCUIT. VEȚI PRIMI UN DOCUMENT ÎNREGISTRAT OFICIAL ÎN REGISTRUL PRODUCĂTORULUI.
ÎN CAZUL ÎN CARE DEFECTUL NU SE CONSTATĂ, VĂ VOM TRIMITE ÎNCĂLȚĂMINTEA RETUR ÎN ACEEAȘI STARE, IAR TRANSPORTUL VĂ VA APARȚINE, (TUR-RETUR)
ÎN CONDIȚIILE ÎN CARE DEFECTUL SE CONSTATĂ, PRODUSUL SE REPARĂ SAU SE SCHIMBĂ SAU SE RETURNEAZĂ CONTRAVALOAREA ÎN FUNCȚIE DE CAZ.
SCARPA este un brand de încălțăminte ce folosește materiale premium și tehnici de producție moderne și inovatoare. Încălțămintea SCARPA este concepută a fi folosită în orice condiții, întreținută, purtată și folosită conform activității corespunzătoare fiecărui model. Aceasta vă va oferi aspectul, confortul, protecția și toate calitățile sale. Astfel va rezista în timp, iar investiția dvs. va fi recompensată și eficientă.